Jag tar inte mer skit...


... Nej fan, nån gång får det räcka...
Idag är dagen då ja inte tar mer skit, jag ska sluta bry mej så jävla mycket..
Jag gör det bara värre för mig själv genom att bry mej....
Jag förstår bara att du inte orkar, tack iaf för "stödet" men en sak vet jag,
en gång i tiden tog jag åt mej, men idag har jag bleve stark av all skit & jag vet att jag är bättre än de ord som
kommer ur din käft!
Du ska få se...
Nog fan har jag ett bättre liv än dej, de är vad jag har & börja med...
FUCK YOU!

Vad som hänt, angår inte er...
Jag bara skriver av mej lite...



Kommentarer
Postat av: Anna

JAG FINNS HÄR, FÖRALLTID!

JAG ÄLSKAR DIG MITT HJÄRTA

2009-01-30 @ 20:39:39
URL: http://aejonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback