Merry Christmas And A Happy New Year...


... Ja de är väll så man säger & jag säger det i efterskot för var ett tag sen ja skrev nu...
Har inte haft så mycket tid vid datan, för har mest bara vare med min underbara älskling...

Ja, på Julaton så var ja med familjen, på eftermiddagen vi 3 åkte vi till storasyster Veronica & åt mat & öppna klappar, sen på kvällen åkte jag med familjen hem & vi fira vår lilla jul...
JA fick mest tråkiga men behövnde saker, sånt som kastruller m.m.
Men det är jag glad över & sedan en massa pengar som man alltid blir skitgla över...

Sen på fredagen den 26 åkte ja in till Sundsvall & shoppa med underbara Anna, var ju massa rea..
Så jag köpte mej en tunika, midjebälte & en kofta... Snyggt xD
Ehum, sen vid 2 åkte vi från Birsta & stack till Central tågstation & mötte min underbara älskling som kom hem från Sockholm & då åkte jag & han till honom i Bredsand & slängde av lite saker han hade & sedan kom vi ite hem så då kom mamma & pappa & hämta oss...

Sen har Robban vare hemma hos mej & vi ha bara tage de chill, vare in till Sundsvall gjort nå ärenden nån dag & shit & sen hem till mig igen...

I måndags kom Petra gumman hit också, min allra bästa vän..
Som hon sa när hon var här (Vi kommer alltid vara vänner du och jag) <3
Då var hon hos  mej & åkte sen hem senare på kvällen till där dom bornär dom är i Torpshammar..
På tisdagen hade jag en make over day och även på onsdag förmiddag dä Robban hjälpte mej så ja skulle bli söt till nyår, kort kommer nedan.. Tack gummen <3 Jag älskar dig Robin...
På onsdag kväll skjutsa mamma & pappa oss till Sundsvall där jag & älskling mötte upp Petra & hennes kille Rickard, Sabina & hennes kille Rickard..
Vi åkte på fest i Skönsberg å ljudohallen...
Strax innan 12 kom en taxi & hämta oss å vi for ner till hamnen & kolla på fyverkeriet, FY FAN va vackert..
Jag var så glad att stå där & kynna kyssa min bubbe... Och berätta hur mycket vi älska varandra..
Efter det åkte Petra & Rickard till Timrå & jag, Robban, Sabina & hennes kille åkte hem till Sabina för vi skulle sova dä å åkte hem på Torsdag eftermidag...

Nu sitter jag här breve bubben min och är ledsen, duscha nyss & när ja torka håret har de blonda bleve grålila, FAN... ja som hade så fint hår :'( Men ska försöka färga om de igen om ett tag :(
Men ska ner & baaka nått nu :O Så sugen på nått...

Tjohejdå..


Jag med dålig pose, men skitesamma . Min Outfit för kvällen + mina snygga
nya skor såklart....


Cissy... - Innan utgång...


Cissy med älskade Petra... <3


Robban <3 Cissy...


Sabina & Cissy...


Cissy & Robban - Jag älskar mitt nya hår xD KOMMENTERA det...


Min underbaraste älskling...


Petra min pluppiluppa...


Jag på toa...


Cissy & Rawb...



Kommentarer
Postat av: anna

omg vad fin du är gumman!<3

2009-01-03 @ 00:56:21
URL: http://aejonsson.blogspot.com
Postat av: Cissy

Tack gumman <3 Men inte finare än deeej ! =D

2009-01-03 @ 01:07:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback