Monopol...



Jafaaan, här har det spelats i flera daar... Ja på landet händer inte mycket som sagt...Idag var även pappa med på Monopol, å han kom 3:a, Robban kom sist... haha, sötnosa dååå...Sen avbröt ja & Melissa spelet, men hon hade nog vunnet för hon hade inte precis minsta bunten med 10.000 - lappar... Fi faen på henne, de är jag som ska vinna =OHar inte mycket att skriva, för har inte gjort mycket sen sist ja skrev så...Har mest bara tage de chill med min älskade pojkvän...


 
                                   
                                                                                                 Robin <3 Cecilia

Robin Hansen, Jag Älskar Dej Som Fan Gubben <3
Vi är så söta tilsammans, det är du å jag å kommer alltid att vara hoppas jag...



Kommentarer
Postat av: anna

Jag saknar dig så det gör ont!

2009-01-17 @ 23:05:23
URL: http://aejonsson.blogg.se/
Postat av: Cissy

Jag saknar dej med :'(

2009-01-26 @ 18:05:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback