Nått man vill, men ändå inte...


Ja, idag har jag hälsat på min mormor...
En sak man vill men ändå inte, hon är nämligen väldigt sjuk & vet knappt vem man är /=
Jättetråkigt och hon ha legat på sjukhus nyligen för hon ramla &  fick en spricka i sin högra axeln...
Men nu är hon på nå hem i Sundsvall, kommer fan inte på va de heter...
Men idag var jag dit & hälsa på, jag följde med mamma & pappa dit...
Det är så synd om dom människor som vet knappt vad dom håller på med, fan så tråkigt liv..
Jag tycker det är hemskt, själv vill jag inte bli sån..
Jag tycker så synd om henne, det är jobbigt att se...

Jaja, har inte skrivit mycket här eller vare inne på internet nå mycket alls, för har vare väldigt upptagen
med att flytta & allt... ( Bilder på lägenheten kommer sen. )
Och har ännu inget internet i lägenheten, men kanske kommer snart... Robban fixar han ^^,
Nu är jag hemma hos morsan & farsan & ska städa upp efter att ja flyttat ut här, för de drogs fram en massa då..
Sen åker jag hem imorgon eller i övermorgon, iaf innan Torsdag.
För då far jag & Robban till Stockholm =)
De ska bli kul & skönt att få komma bort ett tag...

Kan iaf berätta lite kort om min helg, för har inget minne till vad jag gjort mer på senaste...
Den dementa valross Cissy..
Jaja, på Fredagen var jag faktiskt ut en sväng, en kille från Umeå var å hälsa på, Thomas..
Det har han gjort förut ocså, så Han, Matte, Robban & Jag var ut på krogen...
Vi var på irish ett tag, sen senare var jag & Robban lite uttråkad å dom andra två skulle dra på BK å där
sätter jag inte min fot så vi drog hem & somna typ direkt efter vi komme innanför dörren.. Haha...
Sen på Lördag tog ja de mest bara chill, medans Robban mestadels var me grabbsen, samma på söndag med..
Men då vare även våran dag, så GRATTA =D
9 Månader =)



Vill ni se alla bilder sen nyår så finns dom om nåra minuter på min bilddagbok också =)
BlackieSixx.bilddagboken.se
Men checkar ni in dom får ni fan kommerntera ;)

Nu ropar morsan & ja ska väll gå ner & se va hon vill,
puss puss hej. <3



Kommentarer
Postat av: annaa

JAG ÄLSKAR DIG SLYNA

2009-01-19 @ 21:50:02
URL: http://aejonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback