Stockholm...


... Eller ja, inte riktigt Stockhom, utan Märsta heter de.. Men de vet inte vart dom flesta är såå.., ^^,
Ja, jag å min älskling åkte dit iaf i Torsdags å var framme mot eftermiddagen..
Sen har vi vare där tills idag & vare barnvakt hos hans mamma åt Kate & Sean
medans hon fira sin kille med en dag i Stockholm med hotell å annat shit...

På Fredagen var jag och Robban till Upplands Väsby & vi shoppa loss som fan xD
Jag köpte mej ett par jeans, ett linne & en kofta...
Medans min pojkvän köpte ett par jeans, en keps, sjal och hoodie.. Phett Snyggt..
Träningsvärk i massor har vi haft också för har spelat wii som bara faan,
aldrig testat de förut så självklart fastna man där..
Haha, å vem är bäst?
JAG självklart tar dom mestarekorden, speciellt på Wii-Fitboarden eller hur fan de stavas...
Men man kan ju gå ner med vikt med den, men inte fan lita ja på den..
Över natten hade ja gått upp nästan 1 kg, haha...
På lördagen hade vi myskväll med massa chips,grönsaker,cola & dipp..
Njammi, satt uppe halva natten..

Laika varfaktiskt också med, och hon har aldrig åkt tåg förut men de gick skitbra...
Och Kate har önskat sig en hund länge, så ja tror hon & Sean tyckte de va roligt
att Laika följde med =D
Men fan, tror Laika isf tugga sönder alla saker i ungarnas rum -_-
Det var de ända jobbiga, åh hon tugga sönder Seans favorit julklapp :O
Lite dum man kände sig då /= Hitta ingen ny heller :(
Men måste få i mej nått nu så ska ta mej en tallrik Nougat Pillows, Super Njammi Gottie =D
Har du inte testat de så gör fan de =O

Pussilipuss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback