Badminton...



... idag klev jag upp vid 11.oo tiden & gick på toa & gick ut med hundarna..
Efter det så satte jag & älskling oss ner för att fika..
Morsan & farsan var inte hemma utan hade åkt på släktmiddag så vi var ensam hemma & lillasyster
Melissa då...
Mest tage de lungt framför datorerna idag, sedan installera vi Age Of Empires 2 & spela mot
varandra i nån timme för att fördriva tiden, jag kom 2:a, Melissa sist & Robban vann! ^^,
Senare mot kvällen vid klockan 18.oo åt vi Lasange & då kom morsan & farsan hem & vi satte oss framför
tv:n en sväng sedan gick jag & älskling ut & satte upp vårt egna påhittade nät & körde Badminton igen, vi körde 3
matcher, ja vann första & dom andra två vann Robban..
Sedan ville Melissa vara med så då fick hon köra mot Robban lite så jag satt & kolla på 
i tio minuter tills ja såg vår bortsprugna katt gick på granngården :O Så gick fram till han för
& hämta upp han men han var skrajj för mej så fick Melissa göra..
Efter hon fått tag på han gick ja in & gav han mat för han har bleve så tanig & sedan fick Melissa stänga in han uppe,
hon gjorde ordning kattlåda & sånt & ja & Robban körde en match till i Badminton medans katten fick tare lungt ett tag..
Efter det gick vi in & tog oss en dusch & jag gick upp till katten efter det & borsta ut pälsen & klippte bort tovor..
Kolla så han inte hade öronskabb m.m.

Ska testa ha han instängd nu några dagar & se hur det går, hoppas på bra!
För sedan kanske han ska få flytta in hos älskling & mig & bli innekatt eftersom han vare borta i 9 månader nu & man har bara sett en glimt av han nån gång då & då..
Men häärligt & se han är tillbaka, saknat goseponken så!

Nu snart måste ja sova, för ska upp klockan 08.00 imorgon & göra oss ungar lite fika
för sedan drar vi iväg på Boda Borg & är bäst!
Ska klara av alla banor!





Kommentarer
Postat av: Anonym

Lycka till på boda borg :)

2009-07-12 @ 08:33:34
Postat av: Cissy

Tack!

2009-07-12 @ 09:02:23
URL: http://blackiesixx.blogg.se/
Postat av: Sofie Ahlstrandt

Lycka till,jag har varit där och det är askul verkligen!

2009-07-12 @ 11:35:01
Postat av: Cissy

Sofie: Tack ^^, Jo, ja har vare där några ggr ja med :) De ä skojj som fan :D

2009-07-12 @ 19:33:59
URL: http://blackiesixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback