Måndag Natt...



... Idag var jag iväg till Fränsta & gjorde rent & plocka isär terrarumet inför imorgon så nu är det klart! =)

Efter det när vi kom hem grilla farsan & morsan medans ja & Robban spela en stund på datorn tills det börja
åska, fy faan..
Men den sluta perfekt tills maten var klar & vi kunde äta ute..
Efter det hjälpte jag & älskling till lite & mätte & grejja inför den inglaade balkongen som pappa ska bygga &
sedan tog vi oss nån grogg & spelade kort!
Lärde morsan & farsan Neger & President & sedan vart de plump!
Haha, sedan satt Robban & pappa & räckte ut tungan för mamma sa att pappa hade längre,
men det hade han inte! :P *skumma människor*
Kom upp på rummet för en timme sedan & innan det var vi ut med hundarna en sväng & borsta tänderna m.m.

Sen har ja lekt en massa med Lika idag för kommer inte få träffa henne på 2 veckor snart :'(
Kommer sakna henne så mycket, men kommer ha så kul så i Stockholm!
Synd bara att hon inte kan följa med...

Nu strax ska jag sova för ska upp vid klockan 08.00 - 09.oo imorgon för ska se till & vara i Fränsta vid 10.oo tiden 
imorgon!
Måste ju upp & duscha & fixa till mig så jag iallafall ser ut som en människa & inte en äcklig
dammboll!
Men innan ja slocknar ska ja gå in & plantera på Farm Town & se vad de komme ut för nya voffsingar
på blocket ;P





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback