Märsta...



... Ja , igår kväll så var jag framme i Märsta...
Ska vara här i 2 veckor, de ska bli så himla kul!
Ska göra en massa, det ända som inte är så roligt är & hjälpa till & flytta åt Robbans familj!
Men ibland är det kul & få hjälpa till lite, men vi kommer bli bjuden på Gröna Lund för det & lite annat.
Sen även ska jag shoppa en massa, kanske gå ut, se Ice Age 3 på 3D bio, de ska bli skitkul!

Idag klev jag & älskling upp vid 11 när Anna (Robbans mamma) väckte oss!
Då fikade vi & efter det gick vi & handla med henne, var även innan det & kollade på den
nya lägenheten som ska ha!
Den var STOR & fin, skulle kunna tänka mig & ha den själv!
Men det är lite & göra som idag har vi rivit tapeter & grejjat & imorgon ska det målas!

Just nu sitter jag & vilar med min helsluta kropp, mina fötter har ont & ska snart ta & förbränna lite
mer fett!
Sedan är det dags & hoppa in i duschen för efter denna dag känner jag mej jätteäckligt,
det har vare vart & jobbigt så hela jag har vare en ren äcklig svettpöl :O

Nej nej, nu medans jag ändå snott åt mig Annas dator ska jag ta & spela lite kula
stress spel eller vad man kallar det, när man ska klara av massa olika saker på en viss tid!
Bra tidsfördriv det!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback