Roliga Söndag...



... Jajjemen!
Var på boda Borg idag & vi klara alla banor utom 2 st, de ä ju fränt gjort ;)

Sen när vi kom hem satte vi oss & vila framför datorerna ett tag, åt sedan inbakad kassler
med potatis *gott* & sedan gick älskling & jag ut & spela Badminton..
Då kändes det att man var ovan & röra sig då man hade lite ont i kroppen, känns
speciellt nu..
Man är lite stel & öm, men ska inte klaga!

Annat man kan klaga över är människor idag, känner för att klaga av mig lite..
Sånna som snackar så mycket skit om folk & sedan är dom bästisar efter 2 dagar!
Orka snacka skit då bara iställetför & hålla käften, så onödigt..
Då går man bakom ryggen på 2, våde på den man snackar till & den man snackar om..
Det räcker inte i slutändan, igentligen bryr jag mig inte men ibland när man börjar tänka funderar man bara
hur man orkar hålla på så?
Det är ju inte  precis det snällaste!

Så, nu vare färdigtklagat, nu skriver ja hellre om mitt tråkiga liv om lite news , vad som händer 
& sker för dom som sitter här & pallar läsa min blog.. :P

Imorgon åker jag & älskling med mamma & pappa till Bitte & hämtar nyckel till Toms lägenhet
för han är inte hemma & jag ska städa ur terrariumet & plocka isär det inför Tisdag då jag åker till Fränsta igen
för att sälja terrariumet till en tjej som kommer & hämtar det!
Äntligen blir det av..

Sedan åker jag hem till Sundsvall på Tisdag/Onsdag & då blir det städning & tvättning
inför stockholmsresan så man lämnar lägenheten i bra skick.
Laika ska få vara hos Tom medans vi är i Stockholm eftersom Melissa eller Anna inte kunde ha
henne..

Nu i slutet av veckan ska jag förslka boka in en träff med en tjej som
behöver dagmatte till 2 hundar, så hoppas de kommer gå bra! =)

Sen på Måndag efter helgen bär det av till Stockholm , bara en vecka kvar nu =D
*Längtar som fan!*




Kommentarer
Postat av: anna din bästa :-D

vem menar du dom där bästisarna?:O

2009-07-13 @ 09:49:46
URL: http://aejonsson.blogg.se/
Postat av: Cissy

Anna: Går inte in på namn åsså menar jag ingen speciell utan flera ^^,

2009-07-13 @ 11:20:14
URL: http://blackiesixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback