Sovmorgon...



...Idag fick älskling & jag en ledig dag, så skönt det var & vi sov ut ända tills klockan 12
då vi klev upp & Robban gick & rökte medans jag låg & drog mig i sängen med en korsordstidning
framför mig.
När han kom in igen hoppade vi in i duschen & efter det satte vi oss & chilla framför datorerna ett tag!
Efter det gjorde vi snabbhamburgare till frukost & då var klockan vid 14.oo tiden!

När vi äte upp dom hamna vi självklart framför datorerna igen, min kropp känns slut!
Jag har ont i nacke & rygg med, får se om jag lyckas flörta till mig en massage ikväll av älsklingen
innan vi somnar ;)

Efter en stund vid datorn satte vi oss & spela Donkey Kong på Nintendot Wii,
tycker jag inte var så kul men man orkar inte sitta vid datorn hela dagarna så!
Efter en stund gav jag upp & Robban fortsatte & nörda medans jag la mig ner på soffan
& löste korsord igen, rätt skönt & bara ligga där & tänka för sig själv en stund!

Nu för en halvtimme sen hamnade jag här igen!
Har fått nå beroende fel på stress spelen som Anna har på sin dator, så
ska snart starta upp ett sånt & sitta där & klicka ett tag!
Haha, meningslösa spel men man kan inte låta bli dom när man väl börjat!

Imorgon är en ny dag när vi ska kliva upp tidigt för vi ska vara barnvakt.
Anna & Jimmy ska på IKEA m.m. & även fixa lite i lägenheten!

På Tisdag ska vi bara ha kul, har nu sagt idag att det blir Gröna Lund då,
så jag hoppas verkligen på finväder medans min knäppa pojkvän hoppas på regn!
För han säger att det är mindre folk då, men det är väll inte så konstigt?
Vem vill åka karusell i regnet :o , haha!

Senare i veckan ska jag shoppa för orkade inte det idag eftersom jag ändå vaknade rätt sent!

Sedan på Lördag är det jobba igen för då ska dom börja flytta & behöver massa pack & bärhjälp!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback