Internet Tillbaka...



... Weey, fyfaan vad underbart..
Haha, har inte mycket & berätta för minns fan inte vad jag gjort den intertnet försvann!

Men iallafall, Anna varhär i helgen, de va så underbart & träffa koalan igen! <3
Men har nog bara vare mest lungt sen sist ja skrev..

Är hundvakt nu också åt världens supersötaste hund, en Basset Hound... 
Kommer lägga in bilder senare på datorn så lär ju komma upp några så fort jag orkar...
Datorn funkar inte som den ska så därför har jag inte laddat upp bilder på tusen år...

Haha, sjuk dag idag också..
När ja vare ute med hundarna har en fiskmås försökt attackera mig hela tiden &
skita på mig & ja berätta de för Robban men han trodde ja överdrev!
Vafan, taskigt å inte lita på sin tjej, men han fick allt följa med ut han också senare & då fick 
han det bevisat när fiskmåsjäveln jaga han hur långt som hellst!! HAHHA!
Innan det också ramla klumpedunsen på ett ställe som ja hållt på att ramla på, å nu förstår han varför! 
Han som mobba mej så jävulskt för det.
Sen såg ja en stackars fågelunge också som bleve sönderpickad av fiskmåsar, men den levde.
Fan dom är elaka :O
Men ja & Sabina har listat ut hur dom tänker:
"10 poäng om ni träffar huvudet!"

JO, en sak till, vi har köpt ett PLAYSTATION 3 , mohaha...
Så vi har vare superduper närdar de senaste veckan..
Hittan ett spel som va rätt skojj, Gudfadern 2.!
Så nu har ja snart spelat ut de!
Sen äger vi Killzone också men sög på PS3, ska vara på datorn!
Men de va aschysst grafik..
Får köpa fler spel nu i veckan när ja får cash.

Imorgon ska ja & älskling på möte på arbetsförnmedlingen, 
ja hoppas inte att det tar lång tid, de kommer jag inte palla..

I helgen kommer Anna min pung hit & Becka , de ska bli kul.. 
Än så länge så ser de ut som om vi ska sitta hos Matte & dricka lite..
EN ännu KULIGARE sak är att ANNA min bananskiva ska flytta GRANNE med mej, 
hihihi.. Bara en port bort & typ 2 trappor upp, hur coolt är inte det då?! :D

En sak till som är ointressant, ska jobba på Torsdag & de ä värsta pinsamt!
Ska servera åt elever, tror det är AWPE eller om de va Doctus?! :O
Men iallafall, kommer göra bort mig!

Nepp, nu ska ja ut med pälsarna & pussa på min älskade pojkvän!
Och döda taskiga fiskmåsar!




Kommentarer
Postat av: anna din bästa

hahaha cpjävel:D

jjaaa vi ska ha mysiga stunder tillsammans nu när vi ska bo grannar':D

2009-06-09 @ 20:48:33
URL: http://aejonsson.blogg.se/
Postat av: Cissy

<333

2009-06-10 @ 11:50:10
URL: http://blackiesixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback