Ont i huvudet...



... Hemskt som fan & har haft den sen kl. 21.oo..
Försökte sova redan när det började men sov, vakna, sov vakna tills klockan var 
23.oo & då gav ja upp & satte mig vid datorn & logga in på msn en sväng & kolla runt
& snackade med stackars Anna som också hade huvudvärk..
Haft så ont så de dunkat & har inte kunnat röra huvudet typ, Anna
skulle vart här då så vi hade kunnat myst framför en film & tyckt synd om varandra..!

Nog tycka synd om mig själv.
Sen sist jag skrev har min älskade pojkvän & jag vare till Birsta en sväng där
vi först gick till Media Markt & kolla på telefonen ja ska köpa..
Fan vad jag vart kär i den! 
Ska så ha skönheten & den kosta typ 2.600kr där!
Får köpa den i veckan!
Efter det kollade vi på PS3 spel men hittade inget roligt så gick till Arken för skulle kolla
upp efter en ny sele till Laika som Raymon köpt till sin hund, den skulle tydligen
vara jättebra för hundar som drar mycket & kosta kring 300kr..
Men det var stängt på Arken så vi gick vidare till Birsta City jag kollade runt på kläder
& hitta en snygg, mysig kofta men har hade inte råd & köpa den nu :(
Sen hitta ja en klänning som var söt med!
Var även & kollade på Rocks efter nått spel men hitta inget där heller..
Också gick vi in på Hobbex & kolla efter luftgevär som vi ska ta & köpa, inte nästa månad
men månaden därpå förhoppningsvis :)
De ska bli nice!
Sedan gick vi till bussen men då hade vi precis missat en så var en halvtimme kvar tills nästa skulle gå (18.1o)
så vi orkade inte vänta utan gick & köpte dricka på ÖoB & sen gick vi till bussen igen...

Nu hela kvällen har vi sutte & geeka & ja har försökt sove som ja skrev ovan & nu är klockan
03.14 & ja funderar på om ja ska ta & försöka sova..
Men känner mig inte trött+ att det är för ljust här inne...
Måste fixa sånt här svart drapperi eller vad det heter så vi kan mörka ner fönstrerna 
& sätta igen det andra lilla fönstret med nått!

Imorgon vet jag inte vad jag ska göra, funderar på att höra om Sabina vill komma förbi med PS2:an
& mina spel & kanske umgås lite...
Inte pratat med henne på aslänge nu /=
Men har ju inte haft nån telefon heller, sen har jag vare hos mamma...
Har en gammal skit telefon ja fått lånat av pappa tills veckan som ja ska ladda upp imorgon tänkte ja,
så får ja hoppas halebop funkar i den så ni människor kan nå mej!

Innan jag går & lägger mej nu så kommer det lite bilder här sen i Fredags som jag snodde
från Anna:



Anna min sötbomb! <3
Jag Älskar Dej Vännen!

Becka som är sötbomb nummer 2 =)
Så otroligt snäll tjej!
(Sitter hemma hos mig & älskling & börjat smådricka
med Anna medans jag & min pojkvän gjorde
oss i ordning!)

Cissy, som alltid ska vara värst, bäst & snyggast
på fest...
(Sen drog vi hem till Matte & småfesta lite.)

Robban, min bästaste älskling...
Min Sagoprins!
Jag Älskar Dej Över Hela Mitt Hjärta! <3
(Älskling hemma hos Matte & småfesta lite men blev inte kvar där
länge för Anna & Becka drog & då gick jag & älskling hem
till Laika..)





Kommentarer
Postat av: anna

åhå vad jag älskar dig min sköna:D<3

2009-06-14 @ 09:25:29
URL: http://aejonsson.blogg.se/
Postat av: Cissy

Jag Älskar dej med min tusensköna! <3

2009-06-14 @ 15:30:46
URL: http://blackiesixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback