Sommar, Sommar, Sommar...



... Vad härligt det är att värmen har kommit hit...
Idag ska jag kleta på mig sunkiss & gå ut & sola & hoppas ja får lite fin brunfärg på
kroppen...
Laika ska självklart fåfölja med som älskar att vara ute åsså hoppas ja på att
älsklingen kan ligga & göra oss sällskap..
Kanske lägga sig ner & läsa lite ur Heroin Diares eller rita ^^;
Var ett tag sen jag ägna mig tid åt det...

Funderar på också om Laika ska få ta en promenad ner till stranden där hon kan svalka av sig,
kanske jag också som inte har tage nått dopp ännu... *Fegis Jag*


Igår solade jag ute en timme med Laika tills en elak geting förstörde det som skulle vara & krypa
på mig hela tiden så då gick jag in..
Då kom Matte & Christian precis förbi & Matte fråga om Robban ville hänga med ner på
stan så de gjorde jag med...
Han köpte Rockband & efter det hängde vi med hem till Matte & testa det & han bjöd oss på
Pizza, Tack! =)
Haha,. ja testa alla intrument utom & sjunga...
Haha, gitarren & basen gick okej tills ja satte mig framför trummorna!
Fyfaan vad sämst jag var på det, de vart för mycket tänkande...
Haha, men de va kul! :D Måste köpa det själv till PS3:an... =)

Nepp, ska ta & göra mig i ordning nu & gå ut :)
Mycket härligare än att sitta här inne i värmen..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback