Tivsjön...



... Vilken härlig dag det vare! 
Har cash, de är fint väder också var man iväg & fiska med familjen & älsklingen...
Vi kom inte iväg förens vid 17.oo tiden för pappa blev längre på jobbet idag då chefen kom dit & 
skulle diskutera business...
Men då packa vi fika & grillkorv & for upp till Tivsjön..

Fick napp direkt så fort flötet stötte i vattnet, de var så kul!
Så fått en del aborre idag som ska rökas imorgon!
Sen for vi runt & testa på lite andra ställen också & emellanåt satte vi oss ner & grilla
nånstans i buschen vid ett vindskydd där det var jättefint...

Hundarna fick tyvär inte följa med idag då det vare så varmt utan dom fick vara hemma där vi har
det svalare inne...
Får se om dom kan ta & följa med imorgon för vi ska iväg då också :)
Blev några tråkiga kort också men har ingen kabel med mig så ja kan lägga in dom...

Nu ska ja ta & lägga mig ner & mysa med älsklingen & imorgon funderar jag på
att beställa telefonen jag blivit så kär i... Får se, kanske hittar en annan billigare :O
För den ja ska ha kostar mellan 2 - 3.ooo kr...

Nattinatta!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback