Uppe tidigare än tuppen...



... ja fyfaan, ja vaknade vid klockan 4 i  morse & kunde inte sova också la jag mig 
vid 1 tiden, weyy vad jag sovit mycket! *NoT*
Men så kan de va ibland, kommer vara helt död idag..

Åkte hem till morsan igår kväll då, känns som idag för har inte sove..
Iallafall, kolla på film då som börja 21.oo och efter den gick morsan
& farsan & la sig & jag, älskling & lillasyster satte oss & spela Mario Kart ett tag &
sedan gick vi & la oss.
Sov nån timme som sagt & sedan gick jag ner & la mig framför tv:n & kolla på
massa skit & vid 06.oo tiden lessna jag på tv:n & satte mig här vid datorn & kollade runt lite..

Men börjar bli lite lessamt det också så ska snart gå upp & kolla på min fina älskling &
mysa breve han.

Men innan det ska ja gå in på bloggkoll & se vad jag missat! ^^,

Bye !

Btw, min telefon kom igår!
Jag Är Förälskad I Den!




Kommentarer
Postat av: anna

ring mig fort!!

2009-06-30 @ 08:30:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback