Var på Grillfest igår...



... på pappas jobb, det var heöt okej..
Inte det roligaste kanske, men inte det tråkigaste heller...
Det hade sina stunder & gratis mat & sprit... Haha...

Vi var väll kvar där tills iallafall vid 12- 01. oo tiden iallafall tror jag?
Då åkte jag, Robban & Sabina hem med åke & hans polare Ahmed eller hur han stavar sitt namn? Ja har ingen aning så förlåt om det är fel.. Iallafall, om kortläsaren funkat på datorn hade jag laggt in några bilder men den vill ju inte funka...
Ikväll blir det Viskans Parken, ska på förfest först också hos Christians polare i Viskan tror jag? Så ja vet inte vilken tid vi åker... Ska strax hoppa in i duschen så fort Robban & Sabina spelat klart sitt Monopol, jag förlorade så därför sitter jag här & väntar ut tiden... Efter det ska vi äta också, de blir karréskivor & potatis me sås.. De ska bli mumma..! Också ska vi till Fränsta innan Viskan & köpa cigg & groggvirke självklart! Om vi inte hinner på konsum i Torpshammar... Vet ju inte när dom stänger & orkar inte ringa & fråga heller... Nepp, nu ska ja gå ut & kolla runt lite om nån behöver hunddvakt, kan ju ha komme in några nya annonser... Sedan ska pappa få datorn...


Kommentarer
Postat av: anna

hoppas ni inte blev för full igår :-(<33

2009-06-21 @ 10:19:51
URL: http://aejonsson.blogg.se/
Postat av: Cissy

Haha, nej nej... Lungt fan :D <3

2009-06-21 @ 12:18:31
URL: http://blackiesixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback