Yscha Byscha...



... vad man glömmer bort ibland att djur kan va jobbiga & äckliga..
Var nyss ut & då var Laika så dålig i magen så hon sket ner hela sin päls, så var bara
in & duscha röven på henne -_-
Fy vilket tråkigt väder det är idag också, det är hemskt! :O
Så blir innesittardag med älskling idag & massa nördspel...
Och stackars Laika kan inte gå ut på ett tag nu så hon inte blir sjuk nu när hon är så blöt,
för det blåser som fan..
Så ja hoppas hon inte har mer ont i magen & är skitnödig stackarn...

Ja vet inte heller vad vi ska äta idag /= Skulle kunna göra köttfärs & makaroner
dör det är gott & går ganska snabbt & göra,men har ingen ketchup hemma /=
Förhoppningsvis får jag pengar imorgon, eller ja.. Jag borde ha dom då!
Tycker det är skummt att jag inte fick dom i veckan!

Men nu kom ja på en sak ja ska göra innan ja glömmer det igen!






Kommentarer
Postat av: anna

hoppas du saknar mig för jag saknart dig:'(

2009-06-14 @ 15:50:05
URL: http://aejonsson.blogg.se/
Postat av: Nina

Hej!



Söker en kennel i Timrå som har uppfödning av bordercollie/samojed... och hittade dig. Men vad heter kenneln och var är de någonstans. Funderar på en sådan hund.



Hälsningar Nina (maila mig gärna om svaret)

2009-06-17 @ 13:14:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback