Ännu en dag ur Cissys liv...


...Ja nu sitter jag hemma hos mamma & pappa i Torpshammar i mitt gamla rum
med doms nya katt i knät, eller ja,nu sitter han & planerar på att flyga in i skärmen
& ta texten jag skriver här.. Haha, så söt han är..
Åsså får han nå cpfel imellanåt & biter i min arm...

Jaja, hur har min dag vare?
Jo, ja vakna i morse hemma & klev upp & duscha & spela lite sims 2
för drog hem en massa extra prylar till det igår, efter det packade jag vid
klockan 14.3o för mamma & pappa var på väg från Birsta då &
skulle hämta upp mig i lyan, så innan dom kom gick ja ut en lite längre promenad
med Laika ner till stranden å så..
Häärligt väder var det idag iaf, efter de åkte vi till Topshammar men innan vi åkte hem
så for mamma på konsum & jag övertalade henne att köpa saker till marängsvish &
ingen tackar nej till en Cissy, så vad fick jag? ;)
Efter de åkte vi hem till dom & jag har mest sutte & umgåtts med mamma ända tills nu
& tage mig nån cider ja fick & även umgåtts lite med pappa...
Fick även 2 presenter idag, av mamma & pappa & Mormor & morfar..
Fick en massa pengar =D
Å på lördag ska ja firas mer av mina syskon =)
Å ja ska få min specialbeställning =O Mammas goa' smörgåstårta *njammi*

Känner att de här kommer bli en ganska lång blogg, så häng kvar pungråttor!

Sen ska vi göra marängsvisch också på lördag, ohh.. Ja kommer äta ihjäl mig..
Men innan lördag så är det en dag imorrn jag kan leva & då ska ja kliva upp tidigt
& jobba & tjäna 500kr på en dag genom & städa lite, efter det vid klockan ett ska
jag ut & rida med Ylva min storasyter & bäst av allt imorgon kommer radenunder:
Efter ridningen ska jag vara med ANNA min underbara vän på kvällen,
fy fan va underbart, längesen jag träffade henne nu xD

Vi ska till Sundsvall , tror Robban ska offra sig också å följa med på Pipeline..
Bäst för han de, för ja saknar sälen<3
Fråga mig inte vilket band somspelar där, för de vet ja inte.. haha ja följer
med för att få vara med anna =)
Efter de åker ja hem igen..

Ja vettefan när ja åker tillbaka till stan igen , på Lördag förhoppningsvis
men verkar som de blir Söndag :(
Om ja ska få med databordet & en dator så, å de vill ja ju ha med..

Ja har ett problem föresten =O
ETT STORT!
Nu när jag har pengar har jag 2 val:

1. Spara dom till Peace And Love & se mitt absoluta favoritband som jag gillat sen liten
& kommer alltid att vara favorit & detta är doms enda Sverigespelning i år
& ja vet inte om de blir fler sen.
Mötley Crüe


2. Min mobil funkar knappt & ja har hittat en ja vill ha så ska jag köpa en mobil?

Walkman w380, grå!

Mötley eller Mobbe?


Appropå annat, fy fan vad min pojkvän är fin, ja sitter & kollar på han i cam på
msn nu & känner hur ja saknar han mer & mer för varje sekund & vill bara slänga
mej in i datorn, men då skulle ja väll krossa skallen eller nått =O
Haha, å han ä nörd & spelar PS2 ser ja me dosan i handen så ska väll ite störa :P

Fan appropå ingenting annat, ja kommer inte kunna sova inatt eftersom ja kommer
känna mej ensam & inte bara de, verkar inte som katten håller käften en ända sekund -_-

*jam jam jam jam jam jam*
*BANG* i huve snart!
Nemen, han är instängd på mitt rum p.g.a att han inte är van vid hunden än, så ja vettefan va ja ska göra...

Jaja, nu ha ja fått klagat lite också & tror ja fått med det mesta onödigt vetande
så de får räcka för ikväll, ska se om ja hittar nå spel nu på nätet...

Puss från mej & katten Dunken!

Btw, ja avskyr namnet han fick, "dunken" vafan..?



Kommentarer
Postat av: maee

ja visst var dom söta :D:D

gå på mötley!!!!! :O

2009-03-20 @ 12:25:17
URL: http://maline.devote.se
Postat av: Cissy

Ja vill så gärna se dom men ja vettefan, häng med?! :O :D haha <3

2009-03-20 @ 13:19:10
URL: http://blackiesixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback