Benjamin Button...


... Igår kollade jag & robban klart på filmen Benjamin Button som vi började
att kolla på i förrgår kväll, jag tyckte den var jättebra & höll på gråta imellanåt,
medans Robban bara tyckte den var okej.
Men lita på mej, den var
BRA!



Idag vakna jag klockan 12 av ett sms från Sabina som undra om ja var vaken &
fråga om hon kunde komma förbi med Maxe & jag svarade ja & klev upp & hoppa
in i duschen & försökte piggna till...
Efter det klädde ja på mej & ja börja småplocka i lägenheten & Robban hjälpte till lite...
Efter en halvtimme - timme var Sabina här & de vart fullfart på hundarna, Laika & Maxe..
Men efter ett tag lessna Laika för Maxe försökte bara sätta på na hela tiden & de
såg kul ut för han är så jävulskt liten...
Kommer väl kanske nån bild sen på när dom busar så ser man storleks-skillnaderna...

Vid klockan 16.oo drog vi hem till Sabina & lämnade av Maxe & åkte sedan alla tre för
att äta på stan & de blev Mexicana för dom hade ingen hemkörning till Bredsand,
för att det var för långt -_-
Men skulle ändå möta upp Melissa & ge henne lite grejjer innan hon drog hem
med klockan 18.oo tåget...
Jag beställde Kebabrulle men fick Kebabtallrik :O
Men orka inte bry mej för var så jävulskt hungrig...
Efter  de åkte vi hem & har kanske nu bara vare hemma typ en timme...
Imorgon fyller jag år också men verkar som ingen kommer då utan ja får
firas senare denna månad när jag åker hem kring den 20:onde...
Ska hämta dator & shiet då.. xD
Fett Najs! Kanske sno databordet hemifrån också så man
slipper ha datorn på köksbordet....
Men men, ska väll logga in på bdb nu en sväng & bloggkoll
& sedan ägna mig tid med min sötnos..
<3




Kommentarer
Postat av: anna

den 20:E ska du va i stan ju, jag ska fira dig då:D<33333333333333333

2009-03-15 @ 19:12:23
URL: http://aejonsson.blogg.se/
Postat av: Cissy

Verkar som mamma bokat in mej då för hon skulle göra massa smörgåstårta & shit & alla mina syskon & de skulle komma :|

2009-03-15 @ 23:22:16
URL: http://blackiesixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback