CounterStrike...


... Haha, sen sist ja skrev har ja & Robban vare geeks å spelat counterstrike
bara för vi inte kört de på tusen år...
Fan va skit de gick, haha...
Inte fan var man bra längre, haha... Helt sämst...

Nyss kom Matte förbi också & snor vårt internet :|
Och nu sitter jag här & skriver för vet inte vad jag ska göra eller vad jag vill göra,
inte en jävel är social på msn heller :(
Håller på att fixa film till ikväll också:
Snow Buddies, får hoppas den är bra =P

Om en halvtimme kan man säga typ att jag fyller år, för det är ny dag då,
men de räknas inte som ny dag tycker jag, inte förens man sove  så fuck det!
Ja önskar MYS av min älskling hela dagen <3
Hoppas min önskan går i uppfyllelse ;)
En hel dag där han gör allt för mej xD
Hihi...

Kanske kan baka nått simpelt imorrn också som ja å min
underbara pojkvän kan knapra på ^^,
Vi får se vad som sker & händer!



Robin Hansen
Du betyder allt för mig!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback