Friday the 13th...





... Det blir inget idag som ja planerat, så igår gick jag iställetför ut på bio
med älskling & gull Sabina =)
Vi kollade på  Friday the 13th, den var helt okej..
Förutom att Sabina höll på skita på sig hela tiden & röck till så hela biosalen
vibrera typ, haha... Söt hon är...
Jag & Robban vart bara rädd en gång ^^, Bara för vi är gangster & tuffa ;)
Hahaha...
Men de fanns en sak ja tyckte va brutalt äcklig på filmen när Jason körde en
skruvmejsel sakta in i japanens hals & man fick se de, ischaa.. De såg blä ut :|
Mer ska jag inte säga för dom som inte sett filmen...

Singstar Pop Vol.2 är klar nu också som skulle vara till idag,
den fick jag som beställning av Anna men de blir ju inte att de kommer nån idag,
hon ville ha låten Pink - Who Knew..
Men nu finns den här till en annan gång...

Jag klev upp för nån timme sen idag, hoppa i duschen nyss käkat & vare ut me Laika,
fyfan vilket underbart väder det är idag...
Ja blev happy, de känns som om våren närmar sig & de gillar vi för då äre inte
långt kvar till sommaren xD
Wiiii, PUSS PÅ DET!
Så nu sitter jag här i sovrummet med fönstret öppet bakom mig & andas
in den friska sköna luften & bara njuter samtidigt som jag skriver här...

Pratat med mamma & Melissa idag också, mamma sa att på Måndag flyttar mormor från
Lindgården till nått annat ställe i Matfors så ja ska hälsa på mormor imorgon innan hon gör det...
För det blir svårt & hälsa på där sen p.g.a. bussar & shit....
Ska  kliva upp tidigt & göra det & hoppas på att hon är piggare & kanske
förhoppningvis iaf vet vem jag är...
Senare idag kommer Melissa förbi & ska hämta lite grejjer här...

Jag har inte gjort klart håret ännu heller eftersom de blev ingen bråska, ska ju
ändå inte ut ikväll så...
Men de är bara bra så får håret vila lite efter blonderingen innan ja
sätter in nån svartfärg...
Ja skulle vilja ha blå färg också :O Men känns så onödigt med pengar
eftersom de bara finns toningar av sånt som bara försvinner &
bleknar bara efter nån dag...
Ja skulle kunna tänka mej röd också, men ja ska inte ha så mkt  av färgen
så då får jag slänga typ hela burken med färg... Jobbigt de där...

Nog om håret, På måndag ska jag börja fokusera mig på att börja träna
& framförallt börja ut & gå för min & Laikas skull...
Ja har komme på att ja ska köpa en stegräknare också så ska ja sätta ett mål
på hur mkt jag ska gå varje gång & minst hur många gånger i veckan jag ska göra det!
Jag vill ju gå ner typ 10kg innan sommaren & sedan hålla den vikten...
Jag vill verkligen lyckas med det, så nu jävlar är det inte bara snack igen...
Då kommer ja slå mej själv!

Ja känner att min blogg börjar bli lång nu också, & sånt orkar folk inte läsa.
Och absolut inte om mitt tråkiga liv...
Så jag avslutar med några ord till Robban:

Älskling, du betyder jätte mycket för mig min bubbsebubbe.
Jag vet att jag säger det ofta, men jag tycker om att säga det &
jag hoppas att du gillar att höra det!
Jag Älskar Dej Robin Kristian Hansen,
du & jag är det menat att de ska vara & föralltid hoppas jag.
De vet jag <3 Det är oss jag tror på.
Längtar tills du kommer hem från jobbet, det är en timme tills dess,
ja ska ge dej en så stor bamsekram så du kvävs...
Kyssah!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback