Huvudvärk & Näsblod...


... Ja nyss var ja ut med Laika & när ja kom in tänkte ja precis hoppa en snabbis i duschen
& dra till Birsta men fick då plötslig huvudvärk när ja kom in efter promenaden & nu blör ja
som en jädra muterad åsnegris -__-
Fett drygt & jobbigt, tänkte ju gå på Birsta City med älskling & köpa STORT hundben åt Laika
eftersom hon tuggar upp sina tuggknutar på bara nån dag...
Men men, får ta de imorgon då...
Ont i ryggen har ja också /= Eller ja, svanken.. Hoppas de går över snart...

Idag har ja sutte vid datorn typ hela dagen efter att Robban åkte på jobbet,
så fett tyst här i lägenheten när han inte är här...
Sedan åt ja upp resten av smörgåstårtan som mamma skicka med mig,
men kände faktiskt för sörsta gången att jag var less på smörgåstårta, huva :O
Imorrn äre våffeldagen också, men vettefan om de blir våfflor :|
Gjorde ju de i slutet på förra veckan...
Så de känns inte så happy day...

Har goda nyheter också för mej !!!
Jag hade ju svårt att välja mellan mötley eller mobil men de kanske har löst sig!!!!!
Ja kanske kan ta båda :D:D:D
För förut skulle biljetterna kosta 1.300 + 50kr för camping elle vafan priset va & de fanns
inga endagarsbiljetter men läste på hemsidan att de ska komma ENDAGARSBILJETTER!
Så ja väntar nu på dom i förtvivlan så ja får veta hur mycket dom kostar & ta reda på vilken
dag Mötley spelar, så jävla KUNG!
Måste veta snart så ja kan beställa resa redan nu också så den blir billigare!
Mitt liv känns så jävla underbart nu!

Sak nummer 2: Min present från Veronica & Ylva kommer på Torsdag också tro ja,
undra va de kan vara :O
Jag är så nyfiken, den var sen för de var nått dom beställt..
Va tror du de kan vara?
En Giraff?!
Man vet aldrig me dom ;)

Nej , fy fan.. Nu måste ja gå & kissa & byta ut halva pappaersrullen i näsan!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback