I Väntan på att Ylva ska ringa/komma...


... Ja nu sitter jag här vid datorn & småskriver lite med Sabina på msn
& väntar på att Ylva ska höra av sig för ska ut & rida me henne idag,
men de börja ju blåsa så :O
De gillar vi inte, speciellt inte efetrsom ena hästen är bråkig & står mer
på 2 än 3 ben...
Amanda är här också & kommer vara är en stund =)
Ett tag sen man träffa den gullungen, för er som misstar är det min systerdotter.

Har jobbat idag också, så ja får in lite lättförtjäna pengar, jobba strax över en
timme bara & ha tjänat 500kr, men får dom näta månad...
Men de ä helt underbart =D
Fortfarande de där problemet ja skrev i förra inlägget,
ja vet inte va ja vill göra...
Mobiltelefon / Mötley Crüe...

Aja, efter ridningen far jag till Sundsvall också som ja skrev igår också i bloggen...
Men fy fan vad jag är trött, ja kunde inte sova inatt för katten sprang runt & jama
& de lukta skit för han ä dålig i magen -_-
Åsså testa ja & stänga in honom i Melissas rum men man hörde han lika tydligt
ändå så då gick ja ner & la mig på soffan framför tv:n & somna inte förens 4-5 i morse...
Men när de väl börja ljusna efter  nån timme så sätter fågeljäveln igång också som är
i tvrummet & skriker iställetför så ja har inte fått mkt blund...

Haha, ja märker att ja alltid ska ha nått & klaga på i varje inlägg , sorry..
Men måste ju ta ut min töntiga ilska nånstans..
Ne nu ska ja trycka ner glaset med brusalvedon i halsen, BLÄ!

Så Puss hej & brusrap!



Uppdatering en minut senare:

Ja måste skaffa regnkläder också för mammas hund
Sum sniffar sönder mig så hela ja ser ut som en dreggelpöl nu =|
Så kalla mej Blubber the pöl!




Kommentarer
Postat av: anna

haha dedär med hunden va litek ul:D hahaha:D

2009-03-21 @ 18:20:21
URL: http://aejonsson.blogg.se/
Postat av: Cissy

Haha, jasså du ;)

2009-03-22 @ 12:06:24
URL: http://blackiesixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback