I väntan på pappa ska nyktra till...


... Ja nu sitter ja här & har precis kopplat upp datan & väntar på att pappa ska nyktra
till lite så han blir körklar & kan skjutsa mej & burken till Sundsvall...

I helgen har de bara vare mest lungt hemma hos mamma & pappa,
var ut & red med Ylva också men de sluta illa   /=
Så ja, men på lördag vart jag firad, syskonen kom över och åt smörgåstårta
som jag & Amanda bakat...
Amanda sov här i helgen så, min systerdotter...

Men ja känner inte för attg skriva så mkt just nu, har vare lite halvtuff helg så /=

Men de löser sig, de gör de alltid försöker ja bara tänka klart i skallen så ja får nått & tro på
oavsett om de ä svårt..
Ja försöker alltid vara positiv...

Tack Anna för att du finns hos mig <3
Du är den bästa vän man någonsin kan ha..
Jag älskar dej vännen <3


Tack Robban för att du finns hos mig också,
jag älskar dej som in åt a  helvete & skulle
inte klara av att misa dig, så stanna alltid
hos mig <3





Kommentarer
Postat av: anna

Jag kommer alltid att finnas här och stötta dig i alla lägen. Du är den bästa personen som finns och jag kommer aldrig att svika dig.

Tack för att du gör mig stark, Hade aldrig klarat mig utan dig. Jag älskar dig!<3

2009-03-23 @ 09:36:03
URL: http://aejonsson.blogg.se/
Postat av: Cissy

Jag Älskar Dej Med Gumman <3

2009-03-23 @ 13:33:12
URL: http://blackiesixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback