Jag är så klantig...


... Kan man öva upp sig att sluta vara så klantig?
De skulle jag behöva...
Jag fika nyss lite mackor med grönsaker på, då tappa ja tomaten & gurkan..
Efter & käkat klart & ska sätta mig i sängen framför datorn igen,
ja då spiller ja ut ett cola glas :|
De är så inte min dag idag... /=

Inte bara idag jag är klantig, vet inte hur många gånger ja skadad Robban också,
ja måste fan skärpa mej :O

Lägenheten ser ut som skit, så är jag inte bra i morgon ska jag städa den då,
men mår ja bättre ska ja hälsa på min mormor på lindgården...

Idag fick ja höra en saknad röst också =D
Jag prata med Anna för en stund sedan <3
Weeey, så vi skvallra & tjattra på en stund tills min
hals inte palla mer... /=



Kommentarer
Postat av: anna

ja det kändes en stor lättnad att få höra min halsonda cissy<3

2009-03-03 @ 17:34:34
URL: http://aejonsson.blogg.se/
Postat av: Cissy

Ihiiiiii<3

2009-03-04 @ 12:34:44
URL: http://blackiesixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback