Min Födelsedag...


... Robban är den första & enda som firat mig idag, fan så
underbart bäst & gulligast han är...
Jag vaknar upp med frukost på sängen & med att han kommer
in med ett paket & ordet "Grattis, jag älskar dej"...
Finns de nå bättre sätt att vakna på? ^^,
Absolut inte!
Så ja öppnade paketet & ja fick ett par mjukisbrallz ja tjatat om länge, wiiie..
Och nu är dom MINA! xD
Sen satte jag mej upp & käkade...
Testade brallzen som satt perfekt & gick ut med Laika & älskling...

Än så länge har ja fått 2 Grattis sms av Anna min bästa vän & min älskade storasyster Veronica...
Tack så jättemycket =)
Sedan har jag även fått en massa grattis på bdb av dom flesta vännerna & 2 grattis på
Facebook än så länge av Rikard & sötnosen Sigge.. =)

Sen får ja se va som kommer mer ;)
Min mamma har inte ringt ännu :O De tycker jag är dålig stil...
Men hon tror väll ja sover så de kommer väll :P




Tack för att du finns för mig!
Jag Älskar Dej!



Kommentarer
Postat av: anna

ÄNNU ETT STORT GRATTIS TILL DIG MIN ÄLSKADE VÄN

2009-03-16 @ 19:25:27
URL: http://aejonsson.blogg.se/
Postat av: Cissy

ÄNNU ETT STORT TACK TILL DIG MIN UNDERBARA BÄSTASTE VÄN <3

2009-03-17 @ 15:31:34
URL: http://blackiesixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback