Sakna Dag på bilddagboken...


... Idag har jag kollat igenom min bdb & hittat en massa bilder till
saker/tider/vänner m.m. som jag saknar & laddat upp på dagens datum,
så många jag orkade, finns mer jag saknar...
Ja fi faaan, de har vare mycket gott i min levnadstid men även saker som
man bara vill glömma...

Vad har jag mer gjort idag?
Mest myst & latat med Robban & tage vara på så mycket tid med han som möjligt,
eftersom han kommer jobba sedan resten av veckan typ...
Sedan mot eftermiddagen tog vi oss ork & hoppa in i duschen & efter det städade
han upp lite i sovrummet medans jag diskade...
Sedan stack han till Matte åsså har jag hållt på tvättat ända sen i eftermiddags &
nyss la jag in sista maskinen som är klar om en timme, hoppas inte grannarna klagar bara
att jag tvättar & har fläkten på i torkrummet för allt är blött fortfarande... /=
Har även fixat 2 nya spel till PS2:an idag, Rayman 3 & Bolt,
men har ännu inte spelat så mycket på dom så vet inte om dom är bra,
men ja hoppas det...

Min mobil är knäpp i huvudet också, så ni vet... Ifall ni försöker få tag på mej...
Men kanske får en ny i veckan xD Ska kolla upp en mobil i morgon om jag vill ha den xD
Isåfall payar mamma & pappa den eftersom ja fyller år snart ^^,
YEY! Ja gillar att fylla år...

Nä, nu håller jag på kissa på mig,så ska dra på toa...

Piss Puss på er...
Anna Delar ut delikatess kusar också för intresserade!



Kommentarer
Postat av: anna

ne jag delade bara ut dom till dig:D

2009-03-10 @ 14:52:18
URL: http://aejonsson.blogg.se/
Postat av: Cissy

Men ja delar ut dom till fler ;)

2009-03-10 @ 20:21:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback