Singstar 80's...


... Nu sitter jag här medvärldens mensvärk som jag bara önskar ska försvinna,
men ska inte klaga... Ligger inte & krålar i sängen & gråter av smärta som igår,
längesen jag hade så jävla ont som då...  Fy Fan!
Men de gick över efter mycket om & men & min älskling är så söt & tyckte synd
om mej å hämta en flaska me varmvatten ja kunde lägga på magen & hämta
papper så ja kunde snyta mej & allt, han är så jävla underbar..

Jag Älskar Dej Robin <3

När de lugnat sig lite la vi oss & kolla på Harry Potter fenixorden men efter att
sett halva somnade vi...
Imorse när vi vakna kolla vi klart på den sedan hoppa jag i duschen en snabbis &
klädde på mig så gick älskling ut för en rökpaus & ja & Laika hängde med på
en prommis... =)

Nu är de inte långt kvar till Lördag, jag längtar så.. =)
Få vara med mina vänner & min pojkvän & ha kul, xD
Idag om min mage kan lugna sig så ska ja & Robban åka å handla, för de behövs ..
Vi har mat men det är typ 30kg köttbullar & typ 30kg korv så man
lessnar på de efter ett tag...

Håller på att packa upp Singstar nu också i väntan på att ja ska få bränna de &
testa de, hoppas det är nåra ra låtar på den =)
Kan ja sjunga bort smärtan, *hoppas jag* haha...




`´ Kärlek `´



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback