Underworld Rise Of The Lycans & Transporter 3...


... Idag har jag & älskling haft en lat dag framför 2 filmer som rubriken talar om...
Dom var bra =) I liked it...

Klev upp vid 11.oo i morse & hoppa då i duschen, åt pizza, klädde på oss & gick
ut med Laika..
Sedan mys & film, sedan försökte Robban bärnna ut första Spyro The Dragon men
fick inte det & funka medans jag kollade på Grey's Anatomy...
Nyss kom Matte & Micke & snodde med sig Robban efter att Matte rullat runt i
sängen med Laika först för att gå till Tempo & nu sitter jag här & bloggar av mig med
oljudet av en flaska som Laika tuggar på...
Fett störande, men hon har ju förstört alla sina leksaker så & äte upp dom & sina ben
& får hon inte ha flaskan lär hon ju ge sig på skorna & de vill ja inte :|
Hon har redan förstört för mkt av mina & Robbans ägodelar...

När dom kommer tillbaka ska Micke & Robban göra musik & ja inte ett skit,
för spyro vill ju inte funka :@ Också håller ja på fixa nytt spel, Croc men det kommer
inte vara klart förens om nån dag :(


Lizzy DeVine

Jag längtar till Lördag ! =D
Glöm inte bort mig då, alla ska med & se
Lizzy & resten av bandet!
VAINS OF JENNA!



Cause I'm back
Yes, I'm back
Well, I'm back
Yes, I'm back
Well, I'm back, back
Well I'm back in black
Yes, I'm back in black!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback