Vänt på dygnet...


.... Inte brao, inte brao.. Måste vända tillbaka det, idag sov jag till klockan 15.oo, fy faan..
Vadå sova bort hela dagen & speciellt nu när det är så fint väder ute :O De ä för fan vaaarmt!
MIRAKEL!
Men har kollat på film halva natten så, kollade på Far Cry, inte den bästa filmen, men gick att se. =)
Imorse vakna jag  av att Robbans telefon vibrera tusen gånger,
de va Micke som ville komma förbi så ja steg upp & hoppa i duschen & klädde på mig,
när ja va klar var Micke här & garbbarna skulle ändå röka så hängde med ut & tog med Laika..
Efter de ha dom haft sin egna lilla geekstund & gjort sitt medans ja sutte & tråk framför datorn,
nu sitter dom bakom mig & försöker fixa Robbans dator medans jag skriver här i bloggen &
funderar på att dra till Tempo & köpa ketchup så ja kan laga mat efter det, de blir pasta & stekt korv...
Har även vare duktig & öppnat upp datorn idag & blåst ur allt dam, fyfaan vilken dammsamlare,
men iaf gjort den nyttan idag ^^,
Nästa nytta idag blir att diska sedan efter vi käkat eller innan, får se xD

Men nu ska ja dra...
Ischko Pischko!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback