11.oo...



... Då klev jag upp idag & satte mej en timme vid datorn & efter det bestämde jag att slita med 
mig älskling ner på stan, så vi fikade & gjorde oss i ordning, gick ut med Laika & drog.
Föst gick jag på Åhlens & köpte en blondering till mej eftersom älskling glömde det igår, 
sedan skulle vi gå till Ohlssons men mötte Matte på vägen så han hängde med han också 
så dom stanna först & geeka på en spelaffär, sedan bar det av till Ohlssons där jag köpte 
en meter sidenband till pappas present som ja ska knyta en rosett runt!
Efter det gick vi till "zoo" för att köpa ett halsband, men det var stängt :/
Men han får ta Laikas halsband iställetför då, haha..
Nu när jag sitter & tänker på vad jag köpt kom ja på att vi glömde ett kort & skriva på :O
Men får ta det imorgon..
Iallafall, sedan tog vi Njurundabussen & åkte hem...

Nu sitter jag här & funderar på vad vi ska äta till middag, funderar på kött & gratäng 
eller gräddstuvad pyttipanna? Båda är gott!
Måste diska också :)
Har ju hållt reda på bra nu efter vi städade häromdan, det är ett mirakel ;)
Och de ska fortsätta så, efter jag ätit ska jag blondera håret...
Försöka bli klart med det tills imorgon om Robban orkar sätta in de långa så blir det lättare för 
frisören & klippa mej i veckan. xD

Ja, imorgon åker jag till Topshammar då, för på Tisdag morgon ska jag få pappas present!
De blir skitbra, för han är inte hemma då förens på dan så då hinner jag fixa upp överraskningen 
så den blir bra!
Ska hämta kameran hos Sabina imorgon också, ja ringde henne förut om att få den tillbaka den 
& de gick superbra!

De ända tråkiga är att Robban inte kan följa med till Torpshammar :(
Han som kom på den här överasskningen!
De suger verkligen, för han jobbar på Tisdag & Onsdag..
BLÄÄ på det..
Får nappa med han ändå, stoppa ner han i en väska..
Han måste ju vara med min älskling..

Nepp, göra lite nytta nu då!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback