Ett år & en månad...



... är det idag mellan mig & Robin Hansen, GRATTIS PÅ OSS!
Jag Älskar Dej hjärtat mitt!
Var min för alltid, du är min prins <3


Nu är jag på väg till sängen, men innan tänkte jag skriva en liten blogg om vad jag gjort idag...
Klev upp vid 11 i morse & hade morgonmys med min älskling & sedan fikade vi & gick ut med 
Laika..
När vi var inne började jag & färgade mitt hår & fixa &  grejja & efter det hjälpte
Robban mig med att sätta in löshåret..
När allt var klart var klockan 17.45 & då var de bara & skynda sig & packa för sista bussen
gick 18.2o från Navet & ja skulle ju till mamma & pappa i Torshammar.
Me jag hann, så nu sitter jag här medans alla sover...
Har pillat i Photoshop hela kvällen & laddat upp lite fler bilder på min hemsida...
De går sakta med den, men iallafall frammåt..

Imorgon ska jag kliva upp vid 08.oo för ska hämta pappas present nere på byn
vid klockan 09.oo, de ska bli kul!
Hoppas bara Robban kan komma, för han jobbar imorgon.. -_-
Men han får fan skippa de!

Efter överraskningen till pappa ska jag klippa mig & sedan vet jag inte om Daniel & Sara
skulle komma förbi imorgon, för ska sätta in hår på Sara...

Här kommer en stekarbild på mej, hoppas ni tycker håret vart najs?!
Eller de skiter ja i, för ja tycker det blev asbra & det  är viktigast! xD






Kommentarer
Postat av: anna

du är så snygg älskling:D

2009-05-19 @ 15:47:32
URL: http://aejonsson.blogg.se/
Postat av: Cissy

Inte snyggare än dej ANNA!

2009-05-19 @ 23:04:41
URL: http://blackiesixx.blogg.se/
Postat av: Anonym

FJoRTISVARNING!!

2009-05-21 @ 14:37:18
Postat av: Anonym

HHAHHAHAHHA





FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUL SOM EN GRIS

2009-05-21 @ 23:36:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback