Gomorrn sveriges befolkning...



... Nu har jag nyligen vaknat, har bara hunnit & gått på toa, drucke lite cola & kollat min mejl m.m. 
& sitter nu & kollar på min älskling som springer runt men sexig överkropp som är på väg & lämna 
mig för idag :(
Men han kommer hem sen igen strax efter 18.oo..
Han ska på sin praktik inne i stan den stackaren ^^,

Igår var jag på Willys m.m. med älsklingen & familjen & handlade som ja sa tidigare & sedan mot 
kvällen gick jag till Tempo & lämna tillbaka filmer & Robban var i studion tills klockan 10.oo med Micke, 
strax efter det var han hemma & vi gjorde hamburgare & åt, hoppa i duschen & hade mysstund ett bra tag ;)
Sedan efter det somna jag!


Fan så vacker du är Robin, ville bara säga det..
Du är så sjukt fin & grym på allt.. Du är mitt allt, lämna mej inte..
Du är underbar!
Jag älskar dej, min familj älskar dej..
Jag skulle inte klara mig utan dig, du gör mitt liv värt att leva..
Allt är så bra nu i mitt liv sen du kom in i det!
Helt jävla sjukt bra!

Robin Hansen <3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback