I väntan på att någonting ska hända...



... för jag dör av tråkighet...
Just nu sitter jag & kollar runt på youtube efter ny musik & hitta en låt från Eminems nya album tro ja de va,
helt okej...
De va den ja la in i förra inlägget...

Försöker hitta nån najs ny rock / metal musik också, men har hört de mesta så vettefan..
Nån som har tipps på bra musik?!
Vet ju inte ens va ja ska söka på, min skalle har stannat upp..

Tänkte gå långpromenad idag också, men enligt SMHI ska de regna så jag vågar inte ge mej ut...
Fast de ser inte ut som om de ska göra de, men ja.. Får ta de imorgon iställetför då..

Imorgon ska jag iallafall ner på stan, hänga med?
Ska köpa blonderingsfärg... Nån som vill hjälpa mej med det som är bra?
Sist missa ja på ett ställe och vill inte göra det igen..
Sedan ringa & beställa klipptid ;P 
Fan va najjjjs de kommer bli, wihooooo! *LÄNGTAR*
De ska bli BIG HAIR! Allt ja säger, masssa kärlek på det!
Ska se om den söta klänningen ja velat ha länge finns kvar på Gina Tricot också, *hoppashoppas*
Då ska jag köpa den, men nu ska ja kolla upp vad P&L biljetter & resor kommer kosta så ja inte spenderar 
bort alla pengar på stan imorgon, Pussah!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback