Inget städande ännu...






... Som vanligt så har jag inte städat än som ja alltid säger att ja ska göra , men ja... 
De ska hinnas göras idag iallafall, det är en sak som är säker.. 

Men jag har iallafall duschat & vare ute med Laika några gånger sen sist jag skrev, 
ikväll ska jag träna lite också..  Det är nu det ska börja tas på allvar...
Ska börja gå ut på långpromenad minst 2-3 gånger i veckan, 
styrketräna 2 gånger i veckan & simma 2 gånger i veckan!
Ska köpa simkort på sporthallen så fort jag har pengar. :)
Ska även börja på diet med Sabina så fort jag kan, detta kommer bli så jävla bra..
Inte långt till sommaren nu så inte lång tid på mig...

Jag vill gå ner minst 10kg, det är mitt mål!
Största målet är att få upp min ork & sluta vara så jävla lat & även få lite styrka igen!
De va längesen nu, slut på lata tider!
Lika bra jag sätter mig ner & gör ett schema på vad/när/hur jag ska göra dom olika träningarna...
Så får ja fan följa det, annars blir jag elak på mig själv!

Ikväll blir iallafall första styrketräningen, tänkte att ja ska göra
* Situps -[Tränar Raka bukmuskeln]
* Backups -[Tränar Ryggen]
* Armhävningar -[Tränar Bröst, Armar, Mage & Rygg]
* Step Ups -[Tränar Styrka I Benen]
* Tåhävning -[Tränar Vaderna]
* Buk Sned -[Tränar Snea bukmusklerna]
* Knäböj -[Tränar Fram & Baksida Av Lår & Rumpan]
* Utfall -[Tränar Rumpan & baksida, framsidan & insidan av låren]




Längtar som fan till Peace And Love, då ska ja se detta underbart
bästa band!
Vilka ska dit?




Kommentarer
Postat av: anna

kör hårt hjärtat, jag tror på dig

2009-05-05 @ 18:53:34
URL: http://aejonsson.blogg.se/
Postat av: Cissy

Tack gumman <3

2009-05-06 @ 12:16:36
URL: http://blackiesixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback