Kubb...



... Imorse klev jag upp vid 09.oo tiden för mamma var jobbig & städa då!
Dryga morsa, aja..
Satte mig vid datorn & kolla mejlen, sen gick jag ut med Laika på prommis, 
tog sedan in henne & gick ut igen & plocka lite gräs åt geten & nå kvistar med 
blad & gav han vatten.
Och en flaska me de där näringsgrejjsemojjset han är uppfödd på.
Satt där & var social en stund & myste & sedan gick ja in & gjorde lite korv till frukost!

Sen har ja sutte vid datorn igen en sväng & kollat runt lite, & vare social med mamma..
Melissa & ja va ute & spela kubb för en stund sen men va så segt för ingen träffa så vi
la av, hahaha.
Men hade för långt avstånd, och orka inte flytta dom närmare...
Såg även ut som de skulle börja regna så plocka ihop det & jag ställde in geten
i stugan den får bo i under nätterna.
Och strax där efter börja de spöregna..

Nu strax ska jag gå upp & städa upp efter mig sen igår, orkade inte göra det då.
Men ligger hår på golvet & en hög med tvätt sen getfan pissa på saker som ja ska
gå ner till källaren med.

Blir inte att jag åker hem ikväll, utan Robban kommer hit :)
Även Melissas kille kommer hit...
Så vi får se va som händer ikväll xD
Robban måste ju se vad vi köpt till pappa, han kunde ju inte va me när ja hämta den
& gav farsan Sirius...
Men dom börjar snacka om att dom ska döpa om den till Jäger, haha...

Jajuste, Oliver var hit i morse också, han tyckte geten va söt..
Haha, han sa att jag borde jobba med djur för jag är så bra me dom, HAHA..
Sa att ja sökt jobb på hunddagis & så, men ingen vill ha mej där :(
Va ja fatta skulle han hit med mamma sin sen..
Åsså vill han jämt sno min Laika :O

Ne, lika bra ja går & gör nytta nu så de blir klart!
Känner mig så seg idag så väntar ja längre kommer jag inte orka, 
ska bara äta en Gorby's först...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback