Kurr kurr...



... vad min mage är hungrig men känns onödigt & göra nån mat nu när Robban kommer 
hem strax efter 21.oo & säkert vill ha mat, är ju bara 2 timmar tills dess så...
Ja vet inte vad jag ska fördriva tiden med heller, det är inget bra på tv:n, har inga bra spel på 
PS2:an för är less alla..
Sedan är jag less & sitta vid datorn, speciellt när denna knappt funkar..
Eller jo, finns en sak jag kan göra & det är & diska men det tar ju inte mer än en halvtimme så..

I helgen vill jag till Anna också, men får se.. Har inte lovat nått än, men ska se vad jag kan göra :)
Hon ska ha grillfest den sötungen! :D
Sedan så hade hon en bärbar dator hon skulle sälja också, det är ju toppen! 
Ska bara se till så jag har pengar till den, får se hur mycket jag får i slutet av månaden... 
Ja hoppas på mycket, för jag måste köpa telefon också..
Ja ser ingenting av displayen på min längre typ förutom längst ner "meny" 
så på tiden att ja köper en..
Kan ju inte se vilka som ringer & så, eller läsa sms typ :O



`´Nightwish`´

Helt okej låt men Nightwish är inte lika bra längre!
Jag saknar Tarja, den förra sångaren...
Då var bandet sjukt bra!
Eller vad säger ni?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback