Myys Dag...



... Igår kväll efter det slutat regnat så släppte vi ut geten & alla gick ut & spelade kubb ett 
tag & drack lite, efter det testa vi på Boul eller hur de stavas?!
Men ni fattar va ja menar ;P
Fick Champange av mamma, men de va äcklig... Fi faaan, smakade vitt vin så den
fick Sebbe ta som tyckte om den...
När vi slutat spela satte vi oss på bron allehop & snacka & umgicks & pappa starta grillen
& gjorde korv, de va gott :D
Sedan började de bli lite väl kyligt så gav Sirus en flaska lammnäring & Melissa gick & natta han i 
stugan, då var väll klockan vid 22.oo...
Så vi gick in & började spela Yatzy iställeför, men var inte så kul efter ett tag så bytte ut det
mot TP & de körde vi i lag.
Mamma & Pappa vann, Sen kom jag & Robban på andra plats & Melissa & Sebbe kom på tredje plats...
Sedan blev pappa trött så då hängde mamma med & la sig & Robban & ja kolla på tv ett tag, 
men ja somnade där så Älskling väckte mig så gick vi till sängen & tvärsomna..
Haha.. Nu har ja nyss klivit upp & ska städa upp lite & se till så ja inte glömmer nått när 
jag packar.. Kankse ta mig nått fika & sedan skjutsar mamma & pappa hem oss <3

Är så jädra trött, så kommer nog somna när jag kommer hem till den 
underbart sköna sängen! 
Ska så mysa med älskling som fan iallafall! 

Men men, om vi ska komma iväg måste ja bli klar...





Kommentarer
Postat av: anna

det låter som att ni har riktigt skojj där i t-hammar =D har du hört med robban om datorn?:)<3

2009-05-23 @ 08:44:55
URL: http://aejonsson.blogg.se/
Postat av: Tonårsliv by Leonora - Vill du bli veckans blogg?

Hoppas du får en härlig dag! :)

allt väl?

2009-05-23 @ 08:49:13
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback