Promenad till Skönsmon...





... Igår kväll var jag duktig & gjorde min styrketräning så idag tänkte jag att jag & 
Laika skulle ta en promenad till Sabina som bor i Skönsmon & tillbaka om de 
inte börjar regna som det ska göra idag enligt SMHI, isåfall så blir det nog bussen tillbaka.. 
Men jag vet inte om hon är hemma, väntar på att hon ska svara på bdb eller på msn för har 
frågat henne om det är okej där..
Men annars går jag ändå ^^,
Lite drygt när man inte har pengar på telefon, men det löser sig nog snart förhoppningsvis...

Av städningen igår så städade jag iallafall klart köket, resten gör jag senare idag..
Bokade tvättid också imorgon :)
Jag längtar så mycket till riktiga sommaren kommer när man kan gå ner till stranden
& sola sig & bara njuta av livet..
Har planer för hur vi ska göra utanför vår bro också, vi ska göra en liten uteplats där så!
De kommer bli så fint när jag & älskling är klara!

Och nu när båda kommer få pengar & Robban kanske har ett jobb snart kommer vi kunna 
börja piffa upp vår lägenhet, det kommer vara så jävla underbart!
Än så länge är den tråkig & vit med massa tomma väggar!

Nepp, nu ska ja hoppa i duschen en sväng & piffa upp mej själv lite & kanske ta & börja
promenera bortöver?
Eller kanske ska se till & dricka en kanna vatten först, får allt för lite sånt i mej!
Och äta nån hårdbrömacka eller nått..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback