Regn, regn, regn...



... Så tråkigt väder, men imorgon så ska det iallafall inte regna men de ska 
vara monligt & inte så varmt & på Torsdag ska det regna igen :O
Men till helgen ska de va finare väder iallafall, så man får sitta inlåst inne 
& längta tills dess...
Skulle behövt gjort en massa ärenden idag också, men älskling har inte hört 
av sig så, jag antar att det blir imorgon på hans lunchrast så får vi mötas upp 
då & göra dom tillsammans eftersom han också hade några...
Idag vaknade jag vid 08.oo tiden men somna om igen & sov till klockan 11.00, 
men sedan halvsov jag till klockan 13.oo igen..
Känt mej så himla seg idag, men man blir trött efter att rest & det tråkiga vädret 
gör det inte bättre, nu när jag skrivit klart i bloggen ska jag hoppa in i duschen en 
sväng & sedan gå ut med Laika sedan så ska jag väll ta & städa upp i lägenheten..
Mest bara renkläder som hänger överallt sen sist ja tvätta, de som inte hade hunne 
torkat, så de går väll fort hoppas jag..
För känner mej inte det minsta på städhumör idag.

Igår kväll åkte jag & älskling in till stan & han bjöd mej på Biteline..  Vi tog en varsin 
Pizza & jag tog även en skål med lökringar..
Gott var det som fan, Jag älskar dej gubben <3
Du är bäst!
Efter att äte upp det vela jag en halvtimme på att ta en milkshake men blev aldrig 
av då jag bara ville ut för fick lite ont i magen så ville bara åka hem så vi gjorde det.
Men innan bussen kom gick vi in på hemmakväll & jag hyrde nyaste Spyrospelet 
& Robban köpte ett annat spel & en 7up dricka... 
Väl hemma satte sig Robban vid datorn en sväng & ja kollade på Cesar Millan, 
jag beundrar snuben stort..
Han är så bra med det han håller på med..
Men ja kolla aldrig klart på hela pogrammet för kunde inte håll mig ifrån att att 
testa spelet jag hyrde, och man kunde vara 2 player på det så Robban fick vara med ;)
Så vi satt & spela det några timmar, till klockan 12.oo för sen var han tvungen & sova 
eftersom han klev upp tidigt i morse & for på en kurs han skulle på...

Nu håller Laika på att försöka krypa upp i mitt knä så ska väll ta & gå ut med
henne innan hon dör...

Tjingeling!



Btw, Petra har uppkörning & skrivning imorgon på körkortet så jag
håller tummarna för henne... Klarar hon det kanske hon kommer
upp hit & hälsa på i helgen..
Håll tummarna för sötungen ni också! <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback