`´ En Kväll Med Spel & Bastu `´



Igår kväll så kom Christan förbi & då var ju älskling & han iväg
till birsta & köpte en massa cider..
När dom var tillbaka öppna vi en varsin & Robban ställde sig
& gjorde spagetti & köttbullat som vi åt..
Sen efter maten blev det att umgås & dricka mer & spela lite spel på
PS3:an...
CH kom öven föbi senare på kvällen, *trevlans trevlans..*
Men vid 02-oo inatt gick Christian hem med CH & jag & Robban gick
& basta & småprata lite om livet & sånt...
Lite framtidstankar & drömmar som är svår att få, men det är alltid
härligt att dagdrömma om det ibland...
Och vem vet, saker & ting kan ske? man ska aldrig va negativ..
CH satt väll där högst en timme sen gick vi upp till oss igen där vi
duschade & gick sedan & la oss & myste framför tv:n med några tända ljus
& så :)
Sov till 15-16.oo idag, HAHA... Men ja, somnade ju vid 5 i morse
så..

Vi båda är så sjukt jävla seg idag, fan vad jag känner mig trött & har ont i
huvudet... Haft de ända sen igår så det är faktiskt inte cidernas fel :O
Var meningen att jag skulle städa idag, men de orkar ja fan inte..
Ska ta en riktig nörd dag..
Får ta tag i mig själv imorgon istället...

Skulle ha vare ute & gått idag också men de regnar som fan,
tänker inte bli mer förskyld.. Hösten är hemsk!

Micke kom nyss förbi också, så ska väll sluta skriva i min tråkiga blogg
just nu iallafall när jag ändå inte har så mycket annat å skriva om..




Kommentarer
Postat av: pelle piano

Hej hej!



Christy Schuyler har en ganska bara tutorial om hudretusch.

http://www.christyschuler.com/retouching.html



Jag brukar använda dodge and burn och ändra manuellt ( när det finns tid =) ). Jag har fler blogginlägg om det.



Här är en didge and burn tutorial ...



http://www.modelmayhem.com/po.php?thread_id=245900&page=



Här kan du hämta en psd fil från berömda Amy Dresser http://www.fearofbodd.com/ADresserSample_RET.psd

2009-11-07 @ 17:25:30
URL: http://www.studiobild.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback