`´ Friday `´

Och hemma hos mig är de lite småtjuriga miner då alla är trött,
Laika skällde ut Aslan när han kom..
Robban tyckte inte om att jag klev upp vid 07.oo
& börja välta bland saker för & hitta kläder & jag känner mej totalt död..

Kan bero på att jag sove högst 2 timmar inatt kanske?
Somnade inte förens klockan var kting 5-6 i morse & ja, klev upp nu för en
halvtimme -timme sen...
Men lycklig är jag som inte har nån hosta idag, men jag har ont i halsen..
Känns nästan även som det är en halsbränna på G långt nere i halsen /=

Igårkväll kom Marielle förbi & hon gick väll hem vid 2-3 tiden inatt..
Vi låg & småprata i sängen & kollade på allt skit som var på tv:n just då tills att hon gick hem.
Christian var också här men han gick hem där strax efter också & då gick jag & Robban
& myste ner oss i sängen framför tv:n tills vi tills slut somnade efter mycket om & men..

Han ville jag skulle komma & lägga mig en stund efter att tage emot Aslan,
men nä, känner jag klarar inte av det för kommer somna då..
Ska nog hellre klä på mig & gå ut med hundarna & piggna till istället & kanske
ta en dusch efter det..
Sen vettefan vad som händer :P

Satt även igår & kollade på lite fotografers hemsidor & kände verkligen hur jag bara
ville,
ville, ville & totalt önskade att jag också hade en bra kamera & sa det till Robban & han
önska bara att han skulle kunna ge mig det..
Fan, ens största intresse och man har fan inte råd & skaffa saker till det,
är inte det lite illa?
Nu om man ska ha en kamera som är bra måste det ju vara en systemkamera,
och dom är inte det billigaste..
Ska man ha en bra så går dom på kring 8.ooo-10.oookr(minst), bara jälva kameran..
Och köper man inte objektiv till så är den inte alls bra & dom kostar ju också
en 8.ooo-10.ooo/st(minst).. Sjukt, nu kräver inte jag nån värstingkamera direkt, men på den
seriösa nivå jag vill ligga på inom fotografering/redigering så är det en del
pengar som skulle behövas bakom.. Iallafall så ja kan köpa en kamera kring
4.000kr till att börja med tills jag blir bättre...
Men mycket man önskar som man tyvär inte kan få :/
De är lite jobbigt de ibland.. Men nu ska jag inte deppa mer över det här...

Ha en härlig Fredag!
________________________________________________________

Robin Hansen, du är så fin <3
Jag älskar dig så sjukt mycket, & de ska alltid vara du & jag!
Jag önskar att det alltid kommer vara det!
Vill verkligen inte förlora dig, höll på göra det en gång & ALDRIG mer!
Det var det mest skrämmande i mitt liv, vill inte återuppleva den känslan igen
att känna att det inte komma vara du & jag i framtiden..
För utan dig så finns ingen framtid, det är menat att det ska vara vi så
såra mig aldrig aldrig igen, okej?
Du vet hur starka mina känslor är för dig, kasta inte bort det..
Var rädd om det & älska mig tillbaka, behöver verkligen dig!
Lika mycket som jag vet att du behöver mig, och vill ha mig hoppas jag?
Jag vill bara att du ska veta hur mycket du betyder för mig.
Jag hoppas verkligen att du känner likadant, jag försöker tro på det,
men det är svårt.. Men vi lever genom att ta en dag i taget nu & ser
vart tiden leder, men än så länge ser det ut som det leder till nått gott
& jag älskar det!
Vi har ju fortfarande våra planer & se upp till, och vi ska klara av
att få våra drömmar i uppfyllelse!
Det är ju du & jag ostbollen ;) Vi klatar ALLT!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback