`´ Halvjobbig Måndag `´

Sjukt seg man var igår, sen fick ja lite tråkiga besked på morgonen
också, ska se om ja kan lösa dom i veckan..
Men ja, vi hade ju vare vaken skitlänge & de gör ja inte om på länge kan
ja lungt säga, de va jobbigt...

Christian gick hem mot eftermiddagen & jag & älskling gick & la oss & kolla på
tv vid 18.oo & slockna ganska fort, men ja vakna igen vid 20.oo så gick upp en
sväng, gick sedan & la mig & vakna vid strax före 23.oo..
Asdrygt, så då väckte ja Robban en stund & myste med han & fick sen somna om
& vakna nu av larmet som ringde klockan 07.oo imorse & min mensvärk som
tar kål på mig, ska se om ja hittar nån alvedon strax & gå ut med Laika,
snart äräven Aslan här...

Igår tog vi det bara lungt hela dagen, förutom Robban som var iväg
på möte vid klockan ett & då vilade jag framför tv:n ett tag & sen var ja ut med
hundarna ner till stranden strax innan Robban kom hem, sen var de bara lungt
framför datorerna då vi inte hade så mycket ork till Aslan åkte hem
& vi gick & la oss som sagt..

Idag ska vi söka jobb vid 10.oo-11.oo, hoppas på att nån får det...

 

Nä ska ut med min vita fluffboll Laika nu,
see yaa!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback