`´ Igår Kväll `´

Jag skrev ett inlägg igår kväll men det ville inte bli puplicerat just
nu såg jag sålägger in det på nytt:
______________________________________________________

 

Ikväll har jag sutte & pillat lite i Photoshop & håller
på designa en blogg till en tjej, än så länge har jag en grundidé
på det hon önskade sig, kolla gärna in den & tyck till på min andra blogg:
http://blackiesixxdesign.blogg.se/

Men långt kvar innan det är klart, fixar resten så fort jag fått
lite svar på frågor som jag skickat till henne..

Nyligen har jag vare tönt & spelat CS också med älskling & Christian,
vi mot andra 3 snubbar.. Gick skit då det håller på lagga sönder,
men ska se om vi kan fixa det... Älskling håller på & kolla det
problemet nu...

Haha, lägenheten ser ut som värsta ungkarlslyan just nu, måste städa som fan
imorgon.. Datorer & kablar överallt, papper & pizzakartonger.. Massa
colaflaskor & papper efter godis.. Sen disk överallt.. Hemsk hemskt :O

Men ska fortsätta & spela nu, verkar som Robban fått till sitt problem nu..
See Yaa, Joina om ni vill! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback