`´ I'm tired `´

Igårkväll spenderade jag tiden mest här framför datorn,
spelade spel & pillade i Phostoshop & gjorde lite saker åt andra
personer där..
Nu idag igen har jag en annan sorts design på andra bloggen som en tjej
ska få, inte min stil det minsta men hon ville ha den så & självklart
får hon det isåfall...

Idag vaknade jag vid 12.3o & låg & drog mig tills klockan 14.oo-15.oo då
jag klev upp & hoppa i duschen..
Älskling var redan uppe & satt vid datorn med Christian som också var här...
Efter duschen satte jag mig ner också & kollade runt lite på datorn
& har även som sagt ovan spenderat tid & fixa en design i Photoshop igen..

Känner mig riktigt tankefylld i huvudet idag, mår
inte det bästa.. Men alla dagar kan inte vara toppen oavsett om man önska
det ibland... Blir så ledsen på släkten ibland också, riktigt ledsen..

Igår kväll var vi ute ett tag på kvällen på tennisplanen & gled runt där
på isen med Laika & sparkade fotboll.. Tyckte hon var skitkul, hade
kunnat gjort det nu också om det inte vore så grymt kallt ute som det är nu...
Kanske bättre väder imorgon? Tar det då isåfall så får Aslan vara med också..

Ajuste,vi städa även upp röran som var idag..
Jag diska & idag städade Robban av & dammsugade & torkade golvet..
Duktig karl man har.. Ibland ;) :D Haha..
Närå, han är duktig ofta man älskling..
Love You Rawbie <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback