`´ Inget Internet `´

Blev inget inlägg igår då jag inte hade nått internet, men det var som vanligt..
En chill dag med Aslan här som vanligt..

Samma idag förutom att vi vare upp till macken tuden gånger idag för att se om
Robban fått pengar & självklart att han hade de, fan att de blir till att fara
till Willys & handla mar då så fprt som möjligt till oss & Laika.. :)
Vi gick upp mot macken sen igen vid klockan 15.oo då även Christian följde med,
och då fira vi med att Coca Cola , köpa massa godis på godisbasar(stavning? fail?)
& köpte även en familjepizza & en inbakad vezuvio.. Fan va gött de va! :D
De var vi lätt värd!

Sen innan vi ens hunne komme hem så åkte Aslan hem igen, hans matte
kom förbi uppe vid macken & hämta honom.. Men de låter som han kanske kommer
imorgon igen, fast mot kvällen & sover här :) Men gör inte mej nått, vi ska ha en chill
helg så & Christian ska väll vara här imorrn kväll med oss.. Själv är jag sjukt trött idag
så kommer nog lägga mig tidigt ikväll..
Ajuste, Matte var här igår kväll också & han & min underbara pojkvän Robban satt
& nörda framför mattes Xbox ett par timmar...

Ska se om ja hittar kabeln till kameran också så lär det kanske komma nån enstaka bild
här av dom få jag tagit..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback