`´ Klarar jag inte av nånting? `´



Har inte vare ner på arbetsförmedlingen idag, har inte heller vare ute & gått än
på långpromenad...
Imorse när jag tog emot Aslan gick jag & vila en stund till då ja mådde lite illa &
sen har jag verkligen inte gjort ett skit idag förutom att vare ute med hundarna
några gånger..
Arbetsförmedlingen kommer jag inte hinna då den stänger snart, men ut & gå ska
ska jag iallafall göra..
Och bara för jag inte gjort ett skit idag ska jag städa rejält,
rensa ut lite grejjer & bära ner saker & ting till förrådet så man får lite mer plats..
Rensa massa skit runt tv:n , vet inte hur mkt saker som är uppkastad på våran
tv:bänk.. Även rensa i garderoben på toan där vi bara slängt in allt...

Ja, nu ska jag inte sitta här mer utan ja ska börja med att diska så
det är gjort, det är de som är det tråkigaste!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback