`´ Min & Robbans Dag `´

Och den har vare hyffsat lugn, det är ju så sukt jävla
tråkigt väder, kan det inte sluta regna snart?

Igår kväll var Christan förbi en sväng & han stal med sig Laika som han
ville testa ha eftersom han ska få ta henne över julafton då vi inte kunde ha
med Laika till Stockholm för Kate (Robbans Lillasyster) har tydligen blivit jätte
allergisk mot pälsdjur /= Lite tråkigt, men hon älskar ju Christian så hon kommer
få en bra jul hos honom.. Ja Anyway, som sagt testade han på att ha henne då
så han visste hur hon var hemma hos honom & så..
De gick suveränt & skönt är väll det & veta...

Jag somnade tidigt igår kväll, gick & la mig vid 22.oo & somnade där straxefter..
Vaknade sedan i morse nåra minuter innan alarmet ringde som skulle ringa vid 07.oo
så klev upp då, borsta håret, klädde på mig m.m. & hitta sen en söt liten lapp som
Robban skrivit inatt som ja skulle se på morgonen, åhhh!
De var så himla gulligt, hela 2 sidor hade sötungen skrivit till mig om hur mycket han
älska mig & var glad över att ha mig m.m. & hur mycket han såg fram emot & fira första julen
tillsammans med mig!
Så det var ju en härlig start på dagen!
Sen en liten målad gubbe som skulle föreställa han , hihi..
*SÖTT*

Själv ställde jag mig & gjorde gröt,mackor, oboy m.m. sen därimellan kom Aslan
& sen fortsatte jag med frukosten & överraska Robban på sängen med allt...
Efter ha fikat gick vi ut med hunden & sedan ner till tvättstugan & hämta sista tvätten
som vi lämnade över natten..
Gick sedan & la oss i sängen & myste framför tv:n & vid 12 klev jag upp igen & Robban vid
ett, då sms:a jag Christan & fråga hur det gick med hårbollen min & han
kom förbi med henne, men innan det så gick vi ut på en promenad med hundarna..

Aslan åkte hem tidigt idag då hans matte kände sig lite krasslig så hon hämtade honom
redan vid 15.oo.. Får se om han kommer imorgon, beror på om hans matte stannar hemma
eller inte, får reda på det ikväll eller tidigt imorgon...

På fredag åker jag hem till mamma & pappa & hälsar på över helgen,
Älskling följer självklart med & Laika..
Mamma kommer hit ganska tidigt & hämtar oss då vi även ska hälsa på mormor på
vägen...
Ska passa på & träffa söt-killen som ja la in på bild nedan som ja nyss blev moster
åt, fått reda på namnet & det blev en
Pontus.. :)
Ylva som min syster heter har ett tidigare barn också som heter Rasmus, så nu är dom
två :D Riktigt kul!

Måste se till & hitta laddaren till min kamera så de blir några kort!
Jag har inte hittat den & därför har jag vare extremt tråkigt & det har inte kommit
nå nya bilder på senaste!

Men men, nu tror jag att ja ska öppna upp Photoshop en stund,
innan det ska jag fylla på matkoppen åt Laika & se till att hon får nytt
kallt vatten..

Sen kanske man blir så töntig & kör en cs match med grabbarna,
man måste ju visa vem som är bäst så ;)
Man ska INTE spela mot brudar, pojkar lär sig aldrig det tråkigt nog
& plågar sig själv genom att få stryk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback