`´ Tidsfördriv `´

SVARA ÄRLIT:

tycker du om att plocka svamp:
Vafan, självklart.. Har ju bott i skogen så min största
hobby lixom? :O *eller inte*
tycker du om godis:
Godis är SUPER!
hur många gånger i veckan äter du godis:
Nån gång i veckan, en gång i veckan iallafall?
äter du oftast nyttig mat:
Haha, man har ju inte råd & vara nyttig, kostar ju satan fast man-
skulle vilja det...
tycker du att du själv är söt/snygg
Självklart att jag är LITE söt iallafall ibland ;)
du ger mycket komplimanger till andra:
Självklart till alla mina söta vänner & min läckra pojkvän..
är du nöjd med ditt förnamn:
Kunde vare finare, men ja klagar inte.. Cecilia är fint!
du tycker att du själv är smart:
Självklart, men många håller inte med men det är bara
För att jag är för smart för att dom ska förstå ;) haha.
vad är det sämsta hos dig:
Oj, jadu.. Orka tänka på sånt som är sämst.. Då blir man deppig :P
Kanske att jag är så sjukt blyg?
vad är det bästa hos dig:
Att jag är så sjukt himla bäst, nemen.. Säg det ni?
har du bra självförtroende:
Jajjimen, det duger gott & väl!
hur många timmar om dagen sitter du vid datorn:
Olika det, men tillbringar mycket tid framför
datorn..
du tycker om att vara med killar:
Bättre än att vara med brudar, :D Förutom Anna då som
är en av dom få brudar som är underbara <3
känner du dina grannar:
Jaa, förutom en & dom nya som flyttat in.. Men resten känner jag väll
någorlunda iallafall.. Nyligen flytta nyligen en tyvär /=
äger du några Björn Borg trosor:
Nepp..
hur många?:
None..
är du en Björn Borg-fjortis?:
Absolutley not!
använder du BH:
Absolutley not! , JO! Självklart!
gillar du skolan:
Haha, därför jag inte gått klart? Nä, men skolan är inte min grejj
men kommer fixa den nån gång...
har du någon gång skolkat:
För mycket...
spelar du något instrument:
Inte nu längre.. Men ska väll börja igen snart
& bli en ROCKSTAR! HAHA!
sporter/aktiviteter har du gått i:
None..
har du några tatueringar:
Snart förhoppnongvis ;)
hur många gånger tittar du dig i spegeln per dag:
En/Två? Beror på vilka dagar & så..
tycker du om djur:
OJA!
är du bortskämd?:
Inte längre...

HAR DU...

för många vänner:
Kan man ha för många?
förföljelsemani:
Ibland!! :| Haha..
någon annan psykisk sjukdom?
Alla Möjliga..
skadat någon?:
Jag är som Nasse i Nalle Puh.. Nä, men nästan alla har väll alltid skadat nån &
speciellt dom som förtjänar det..
färgat håret:
För många gånger...
några piercningsEni läppen & öronen om dom räknas?
egen dator:
Inte längre...
några hemligheter?:
Alla har hemligheter ;) Annars är man tråkig! :D

DAGENS..

låt:
Har inte haft en "dagens låt" för en gångs skull..
Har haft en lugn & tyst dag bara...

saknad: Mamma & pappa <3
kläder:
Slitna jeand, svart top & en vit stor kofta jag myst ner mig i som
jag snott från älskling.

smink:
Ingenting...
underkläder:
Svart/Vit..
mat:
Makaroner & Köttfärs...
köp:
Maten & nå nudelpaket...
göra sen:
Kolla på tv & sen sova...
godis:
Ingenting du.. Duktig brud ja!
pinsammaste:
Ingen pinsamm händelese idag :)

Kommentarer
Postat av: anna

<333333333333333333333

2009-11-17 @ 06:57:17
URL: http://aejonsson.blogg.se/
Postat av: Cissy

Anna: <3 <3 <3 <3 <3 <3

2009-11-17 @ 11:24:22
URL: http://blackiesixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback