`´ Tisdag `´

Ja, det är Tisdag nu & vi börjar närma oss i mitten på veckan..
Imorse kom Aslan hit som planerat, fast han var en timme sen imorse..
Men de gjorde inte så mycket...
Jag klev upp vid 07.2o & då var jag ut med Laika & när jag kom in efter en
kvarts promenad så vart ja alldeles brydd av att Robban masat sig upp ;)
Så då hängde jag med han ut på rökpaus & sen satte vi oss ner i lugn & ro
vid datorerna tills Aslan kom..
Efter de la ja mig framför tv:n & myste nån timme framför tv:n då jag
även hade mensvärk som inte ville släppa :/
Mot eftermiddagen blev jag ensam hemma med hårbollarna då
Robban var ner till stan med Christian & fixade cv:n & grejjer & när dom var
hemma sökte vi jobb... Men gick inge vidare..
Under tiden dom var ner på stan var jag ut med hundarna & gick på en promenad,
men mötte grabbarna på vägen så Robban fick ta över Laika då hon va jobbig
& vägrade totalt att sluta dra så dom gick hemmot med henne & jag tog
Aslan ner till stranden en sväng där jag släptte lös honom, övade
lite kommandon & lekte med honom..
Får gottgöra Laika imorgon med att ta ut henne på en ensampromenad där
vi leker lite & sånt så hon inte känner sig utanför..

Sen när Aslan åkte hem vid 16.oo idag så har de bara vare lungt,
har haft ont i magen..
Men var nyss till Tempo med älskling & Laika & köpte cola iallafall,
ska snart ställa mig & diska tänkte ja.. Eller ja, iallafall innan jag lägger mig..
Men känner mig trött så kommer lägga mig tidigt..

Nu ska ja försöka få tag på lillasyster som jag förväntat mig skulle kommit idag,
så ska höra om hon kan komma imorgon.. Ska ju låna ritplatta av henne som sagt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback